Aktualizacja ul. bł. Karoliny - Etap I

Witam wszystkich!

Przez cały ostatni tydzień bardzo dużo pracowałem nad największą do tej pory aktualizacją stworzonych terenów. Postanowiłem stworzyć na nowo pętlę oraz ul. bł. Karoliny aż do ul. Strzyżowskiej. Podzieliłem sobie pracę na dwa etapy. Chciałbym zaprezentować pierwszy i przy okazji trudniejszy etap - do skrzyżowania z ul. Leską.
Całkowicie przerobiłem pętlę, teraz jak znacznie ciaśniejsza i bardziej oddaje jej rzeczywisty stan. Usunąłem znaczną część otoczenia oraz zrobiłem je całkiem na nowo, odwzorowując obecny wygląd ulicy. Dodałem Szkołę Podstawową nr 18 (wcześniej na jej miejscu była zarośnięta połać terenu). Całkowicie od nowa zbudowałem skrzyżowania oraz ulice: Biecką, Krośnieńską oraz Leską.

Czas na screeny:



Pozdrawiam :)

Komentarze